3 PASOS – educación

motivación – innovación – creatividade. Alicia Nimo

“A princesa Llorana e a gran inundación”

7 Comentarios

Pinchar para ver en castellano00Como sabedes, estivemos inmersos na secuencia didáctica “Contos de princesas que non agardaron ao príncipe”, da que xa fomos desvelando algúns aspectos. Logo de decidir tanto carácter como apariencia física da nosa princesa, e de crear as localizacións, escribimos a nosa historia.

Comezamos co guión do conto, segundo o modelo actancial de Greymas, a través do cal analizamos previamente os contos lidos. Logo fixemos un borrador que tras ser revisado concienciudamente deu como resultado final a historia que vos presentamos, colofón dun traballo de meses. Outro día fálovos máis polo miúdo deste modelo e do proceso de escritura da historia, xa que hoxe, a demanda dos peques é ter acceso ao conto para ensinarllo ás súas familias, mentres non o levemos a impresión. Agardamos que o disfrutedes, nós estamos moi content@s co resultado.

Captura de pantalla 2016-02-03 a las 23.01.09

Advertisements

Autor/a: Alicia Nimo

Maestra inquieta

7 thoughts on ““A princesa Llorana e a gran inundación”

  1. Pingback: “A princesa Llorana e a gran inundación” | 3 pasos - educación

  2. Precioso Ali, un gran traballo, Noraboa!
    Saúdos;

    Gústame

  3. Que bonito quedou!!! Un gran traballo. Noraboa para tod@s os que fixetes posible este conto. Madre mía, como traballades!! Un bikiño.

    Gústame

  4. Pingback: Proxectos de ciencia cidadá | 3 PASOS - educación

  5. Pingback: Proyectos de ciencia ciudadana | 3 pasos - educación

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s